معرفی 6 نرم افزار پرسنلی رایگان + لینک دانلود
نرم افزار پرسنلی رایگان متعددی در بازار وجود دارد که در این مقاله از سایت سیستم مدیریت اطلاعات فریار، از جنبههای گوناگون به مقایسه انواع نرم افزار پرسنلی رایگان میپردازیم. لینک دانلود هرکدام در ادامه معرفی هر نرم افزار پرسنلی آورده شده است.
ورک فورس WorkforceNow
نرم افزار پرسنلی ورک فورس یک نرم افزار کامل بوده که علاوه بر سیستم حضور و غیاب، قادر است مدیریت منابع انسانی، قسمتی از وظایف نرم افزار حقوق و دستمزد، محاسبه پاداش و … را نیز برعهده بگیرد. مدیریت دادههای پرسنل در این نرم افزار، به آسانی انجام میگیرد.
یکی از نرم افزارهای خارجی محبوب در زمینه حضور و غیاب کارکنان، WorkforceNow است. ورک فورس برای شرکتهایی که بیشتر از 50 کارمند دارند، مناسب است. نرم افزار پرسنلی ورک فورس یک نرم افزار کامل بوده که اضافه بر حضور و غیاب، میتواند مدیریت کارهای مربوط به نرم افزار منابع انسانی، سیستم حقوق و دستمزد، محاسبه پاداش و … را نیز برعهده بگیرد. مدیریت اطلاعات پرسنل در این نرم افزار پرسنلی رایگان به راحتی انجام میگیرد.
نرم افزار پرسنلی تایم ترک TimeTracker
نرم افزار پرسنلی تایم ترک (TimeTracker) از دیگر نرم افزارهای پرسنلی رایگان میباشد. با کمک این نرم افزار حضور و غیاب، اضافه بر بایگانی ورود و خروج کارکنان، یک راهحل راحت و مقرون به صرفه برای تنظیم حقوق و دستمزد، فاکتور مشتریان و مدیریت بهرهوری است. در هر شرایطی میتوانید ساعت کاری کارمندان را مدیریت کرده و ساعاتی را برایشان معین نمایید.
نرم افزار فایل سنتر
نرم افزار بایگانی Lucion FileCenter نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن، بایگانی، سازماندهی و پیداکردن فایلهای کامپیوتری است. نرم افزار فایل سنتر به راحتی فایلهای شما را مدیریت و سازماندهی میکند و فایلهای پی دی اف را از یگدیگر جدا و یا به یکدیگر لینک میدهد.
همچنین توسط نرم افزار فایل سنتر میتوانید فایلهای پی دی اف را باز و مشاهده نمایید و صفحات را اضافه، حذف و جدا نمایید. سرچ پی دی اف، اسکن مستقیم برای برنامه ورد، یافتن فایلها، ترکیب پی دی افها، جداسازی پی دی افها، امکان انتقال صفحات بین فایلهای پی دی اف، قابلیت تبدیل هر فایلی به پی دی اف، جداسازی خودکار و ذخیره اسکن، سازماندهی فایلها داخل فایل اصلی و … از ویژگیهای نرم افزار FileCenter میباشد.
امکانات نرم افزار فایل سنتر
- امکان اسکن و جستجوی پی دی اف
- اسکن مستقیم برای برنامه ورد
- یافتن فایل ها از طریق OCR
- ترکیب PDF با کشیدن و رها کردن
- جداسازی پی دی اف ها بدون نیاز به باز کردن آنها
- امکان انتقال صفحات بین فایلهای پی دی اف
- قابلیت تبدیل هر فایلی با هر فرمتی به پی دی اف
- جداسازی خودکار و بایگانی اسکن ها
- قابلیت پیش نمایش فایلها بدون باز کردن آنها
- پیدا کردن فایلها با جستجو کامل متن
- رمزدار کردن فایلها
- سازماندهی فایلها داخل فایل اصلی
- ذخیره مستقیم اطلاعات در برنامه
- سازماندهی فایلها توسط Outlook و …
نرم افزار پیپر سیو PaperSave
نرم افزار پیپرسیو (PaperSave)، بهترین نرم افزار برای ضبط هوشمند اسناد و سادهسازی فرآیندهای تجاری است. PaperSave یک ابزار هوشمند است که به راحتی رضایت کاربر را جذب میکند. نرم افزار پیپر سیو به هر کسب و کاری با هر اندازهای دسترسی میدهد تا اسناد خود را به صورت کاربردی مدیریت کنند.
پیپرسیو با راهحلهای پیشرفته ERP و CRM ترکیب شده است که به کاربر اجازه میدهد اسناد را مستقیمآ از رابط کاربری ضبط کند. پیپرسیو مقادیر مهم به صورت دقیق از رکورد ERP/CRM را برای شبیهسازی خودکار ذخیره میکند. این قابلیت، همراه با امکان سرچ شهودی، بازگردانی اسنادی را که نیاز دارید در مواقعی که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید، آسان میکند.
PaperSave همچنین به شدت بر امنیت اطلاعات تاکید دارد. برهمین اساس، نرم افزار پیپرسیو به کاربران امکان میدهد تا همه تغییراتی که در اسناد اتفاق میافتد را نظارت و پیگیری کنند. همچنین به شما این امکان را میدهد که نقشها و مجوزهای به خصوصی را به دیگر کاربران اختصاص دهند.
امکانات PaperSaver
- ترکیب یکپارچه با شیوههای پیشرفته ERP و CRM
- عملکرد سرچ هوشمند برای آسانی بازیابی دادهها
- چرخهکار منسجم
- امنیت اطلاعات با رعایت حالت خصوصی و امنیتی آن بدون در نظر گرفتن حجم و ظرفیت آن.
افرادی که با نرم افزار PaperSave کار کردهاند چالشهای ناشی از چیزی به ظاهر ساده همچون مدیریت اسناد را درک میکنند. از این جهت این نرم افزار کنترل تردد یک موتور پیشرفته را نمایش میدهد که به طور کاربردی اسناد را بایگانی میکند، دادهها را به طور خودکار فهرست میکند و فرآیندهای تجاری را راحتتر میکند.
این نرم افزار همه کارها را برای راهنمایی و کمک به کسب و کارها انجام میدهد تا علاوه بر کاهش هزینهها، اسناد را هم مدیریت کنید. ولی این نرم افزار هم همانند دیگر نرم افزارهای خارجی برای ایرانیها بهصرفه نبوده و برای ایرانیها یک نرم افزار حضور و غیاب گران تلقی میشود.
نرم افزار Clickup
نرم افزار Clickup برای ساختن اسناد داخلی و خارجی، ویکی ها، پایگاههای دانش بهترین است. نرم افزار کلیک آپ بستری برای ایجاد اسناد است. این ویژگیهای کاربردی، همکاری بهینه با امکان ویرایش چند نفره را به همراه دارد. این قابلیت کلیک آپ داکس (click up docs) نام دارد که مشاهده اشخاصی را میسر میکند که به طور فعال یک سند را مشاهده کرده و امکان ویرایش همزمان داشته باشند.
ویژگی های Clickup
- کلیک اپ معیارهایی را برای منتشرکردن و اشتراک گذاری سند با هر شخصی فراهم میکند. با این نرم افزار میتوانید مجوزها را برای دیدن، کامنت گذاشتن و اصلاح سند تنظیم کرد.
- امکان اضافه کردن نظر و بولد کردن متن
- یک مکان را برای همه اسناد شما فراهم میکند. این یک نرم افزار با امکانات و ویژگیهای مهم برای گذاشتن کامنت و همکاری است.
Templafy تمپلافی
نرم افزار تمپفلای، بهترین نرم افزار برای ایجاد سند با الگوهای قابل سفارش است. Templafy یک نرم افزار مدیریت اسناد کاربردی است که تمام اسناد تجاری را جمع آوری کرده و آنها را در یک کتابخانه منسجم ذخیره میکند که به راحتی تنها با یک کلیک به آنها دسترسی داشت.
در محیط این نرم افزار کنترل تردد، کاربران میتوانند با دیگران در تیم خود همکاری کنند و تغییرات را در زمان واقعی پیگیری کنند.
با این وجود، Templafy با ارائه توانایی ایجاد طیف گستردهای از سندهای تجاری و ایجاد قالبهای سفارشی، یک قدم بالاتر میرود. این نرمافزار ایجاد اسناد مهم مانند NDA، قراردادهای منابع انسانی و ایمیلهای خدمات مشتری را اتوماتیک میکند. بنابراین، تایم قابل توجهی که صرف نوشتن اسناد تجاری پیچیده میشود، صرفه جویی میگردد.
این نرم افزار حضور و غیاب فوق العاده هوشمند، همه فرآیند شروع را با مجموعهای از ابزارهای تنظیم و ویژگیهای پیشرفته بهینه میکند. همچنین خطاها یا ناهماهنگیها را در یک سند شناسایی کرده و به طور خودکار آنها را بدون دخالت کاربران میتواند اصلاح کند.
قابلیت های Templafy
- سیستم مدیریت اسناد متمرکز
- ایجاد خودکار اسناد با الگوهای سفارشی
- قابلیت جستجوی پیشرفته
- رفع اتومات خطاها و ناهماهنگیهای شناسایی شده
نرم افزار تمپفلای راهی ست که اگر میخواهید در ایجاد اسناد تجاری بسیار حیاتی صرفهجویی کنید، باید آن را درلیست بهترین نرم افزار پرسنلی خود لحاظ کنید. این نرم افزار، فرآیند ایجاد را شخصیسازی میکند و به کاربران کمک میکند اسنادی را با الگوهای پر شده توسط آرم، ابرداده و اطلاعات سلب مسئولیت مرتبط مستقیماً با شرکت ایجاد کنند.
نرم افزار M-Files
نرم افزار M-Files بهترین نرم افزار برای فرآیند گردش کار و مدیریت جامع مدارک میباشد. نرم افزار ام فایل یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت اسناد بصری است که اتوماسیون و امنیت را با هم ترکیب میکند تا ابزاری فوق العاده کارآمد را ارائه دهد. این نرم افزار به راحتی تمام اسناد تجاری را از بخشهای مختلف در یک آرشیو الکترونیکی قوی گرد آوری میکند. به این صورت، تیم شما میتواند به هر دادهای که نیاز دارد، هر زمان که به آن نیاز داشته باشد، دسترسی فوری دهد.
این نرم افزار همچنین بیشتر از این کار را هم انجام میدهد تا مطمئن شود که تنها جدیدترین فایلها ذخیره شده و و فقط یک نسخه مرتبط از فایل برای دسترسی وجود دارد. علاوه بر این، نرم افزار M-Files به پیادهسازی مجوزهای پیشرفته و مکانیکهای رمزگذاری برای کنترل افرادی که به این فایلهای اغلب حساس دسترسی پیدا میکنند، کمک میکند.
اتوماسیون گردش کار در نرم افزار M-Files، بسیار پرکاربرد هست. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که اسناد را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، آنها را ویرایش کنید و مطابق دستورالعمل های شرکت، آنها را برای تأیید بررسی کنید. شما عملاً میتوانید گردش کار را برای اسناد، پروژهها و کارمندان با M-Files تنظیم کنید.
ویژگی های M-FILES
- ام-فایل همه اسناد را به قسمتهای مختلف کسب و کار خود وصل میکند.
- گردش کار اتوماتیک دارد.
- مجوزهای پیشرفته و پروتکلهای رمزگذاری را پیاده سازی میکند.
- فقط جدیدترین نسخههای مرتبط اسناد شما را ذخیره میکند.
M-Files ترکیب کامل از نرم افزار اتوماسیون اداری پیشرفته و امنیتی بسیار بالایی است که برای مدیریت اطلاعات به صورت کارآمد به شدت مورد نیاز است. ماهیت بسیار M Files جامع است و کاملاً توانایی مسائل مربوط به مدیریت آرشیو اسناد شما را بدون دردسر برطرف کند.
نتیجه گیری
همه نرم افزارهای مدیریت پرسنلی که گفته شد از نقطه نظرهای مختلف، خوب و کاربردی است و هرکدام قابلیتهای خاص خود را دارد ولی برای کاربران ایرانی، گران بوده و بهصرفه نیست. همچنین این نرم افزارهای پرسنلی با وجود رایگان بودن دارای محدودیت های دسترسی میباشد.
نرم افزار بایگانی الکترونیکی فریار با دارا بودن تمامی این امکانات و با دسترسی آسان و رابط کاربری ساده،تمامی امکانات و دسترسی ها را به شما داده و با پشتیبانی فنی خود، پاسخگوی نیازمندیها و مسائل احتمالی هست.