نمونه پرسش های متداول
سوالات نرم افزار
زمانی که تیم فنی هرگونه تغییراتی را در سیستم حضور و غیاب یا نرم افزار حسابداری انلاین یا امکانات نرم افزار گزارش ساز و … با عملکرد بهتر برنامه اعمال نمایند، بروزرسانی برای شما انجام میشود.
بله، برای هر یک از کاربران در سطوح مختلف میتوان دسترسیهای متفاوت ایجاد کرد که این دسترسیها بر روی فرآیندها، فرمها و زیر فرمها و اطلاعات داخل هر قسمت قابل اعمال است.
سیستمهای فریار n کاربره هستند و میتوان برای آنها به تعداد نامحدود، کاربر تعریف کرد.
بله، با رعایت این اصل که سیستم ها باید با نیازهای مشتریان منطبق و در راستای فعالیت و روندهای ایشان باشند و بدلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و تولید سیستم مدیریت اطلاعات فریار، بومی سازی و انطباق سیستم های فریار با نیازهای مشتری، بدون آسیب به پیکره اصلی نرم افزار، امکان پذیر است.
سوالات دمو
زمانی که تیم فنی هرگونه تغییراتی را در سیستم حضور و غیاب یا نرم افزار حسابداری انلاین یا امکانات نرم افزار گزارش ساز و … با عملکرد بهتر برنامه اعمال نمایند، بروزرسانی برای شما انجام میشود.
- برگزاری جلسه دمو که از طریق ریموت و یا با حضور کارشناسان فریار در محل مشتری برگزار و به سوالات ایشان پاسخ داده می شود.
- در خواست و دریافت فیلم های دمو از شرکت مهندسی یلدا
- در خواست و دریافت نسخه دمو و کار با نرم افزار
سوالات مشاوره
از مهمترین ویژگیهای این زیر سیستم ادغام شدن با پایگاه داده تمامی نرم افزارها، واکشی داده های آنها و نمایش نتیجه بصورت نمودار، جداول، نقشه، نقشه موزاییکی، داشبورد، پیوت و … است. با استفاده از امکانات سیستم گزارش ساز، مدیران به راحتی میتوانند اطلاعات متنوعی را از واحدهای مختلف مجموعه تحت مدیریت خود استخراج کنند.
زمانی که تیم فنی هرگونه تغییراتی را در سیستم حضور و غیاب یا نرم افزار حسابداری انلاین یا امکانات نرم افزار گزارش ساز و … با عملکرد بهتر برنامه اعمال نمایند، بروزرسانی برای شما انجام میشود.
بله، برای هر یک از کاربران در سطوح مختلف میتوان دسترسیهای متفاوت ایجاد کرد که این دسترسیها بر روی فرآیندها، فرمها و زیر فرمها و اطلاعات داخل هر قسمت قابل اعمال است.
بله، با رعایت این اصل که سیستم ها باید با نیازهای مشتریان منطبق و در راستای فعالیت و روندهای ایشان باشند و بدلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی و تولید سیستم مدیریت اطلاعات فریار، بومی سازی و انطباق سیستم های فریار با نیازهای مشتری، بدون آسیب به پیکره اصلی نرم افزار، امکان پذیر است.
- برگزاری جلسه دمو که از طریق ریموت و یا با حضور کارشناسان فریار در محل مشتری برگزار و به سوالات ایشان پاسخ داده می شود.
- در خواست و دریافت فیلم های دمو از شرکت مهندسی یلدا
- در خواست و دریافت نسخه دمو و کار با نرم افزار
پس از خرید محصول، از 365 روز پشتیبانی پایه (برنزی) بصورت رایگان و در ساعات کاری بهره مند می شوید. ارائه خدمات پشتیبانی بالاتر همانند ( پشتیبانی نقره ای – پشتیبانی طلایی ) با احتساب و پرداخت مابه التفاوت خدمت مورد نظر، امکان پذیر است. تمدید پشتیبانی در سال های آتی نیز، مطابق با تعرفه های نظام صنفی رایانه ای کشور، صورت می پذیرد.
اگه برای سوالاتتون پاسخی پیدا نکردید یا شماره ی 031 9100 3130 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر سوالتون رو از کارشناسان ما بپرسید.